piątek, 30 listopada 2018

OMSI 2 - Fikcyjne Pomorze zimową porą - jednak?

Siemanko,

No dobra był news potem go usunąłem i teraz jednak znowu zamieszczam. Dlaczego. Bo niestety OBS znowu popsuł mi materiał. Będą minimalne przeskoki o maks 2 sekundy w kilku miejscach.
Właśnie wrzucam filmik na kanał. Powinien zostać opublikowany jeszcze dzisiaj tj. piąteczek piątunio ;) 30.11.2018 roku.

Muszę poważnie się zastanowić nad zmianą softu do przechwytywania gier i przesiądę się na Action.

W każdym razie. Materiał będzie miał zimowy klimacik. Obfite opady śniegu, śliska nawierzchnia i na tym postawiony autokar dalekobieżny - Setra S317UL.

Link do mapy: Fikcyjne Pomorze v3.0.0
Link do autokaru: Setra S317UL

Focie i miniaturka ;)





Sorki za moje niezdecydowanie w informowaniu, ale nie lubię odpie...lać lipy.
Poprawkę trasy możemy zawsze wspólnie objechać na LIVE.

PS. U mnie dzisiaj zimno -12st kiedy piszę tego newsa. Mam wolne XD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz